Σχεδίαση γραφικών

Το design, και πιο συγκεκριμένα το graphic design ή αλλιώς ο γραφιστικός σχεδιασμός της μορφής και του περιεχομένου ενός οπτικού μηνύματος, είναι το λειτουργικό εργαλείο κάθε χρήσιμης επικοινωνιακής προσπάθειας. Αναλυτικά η alpe design αναλαμβάνει τη σχεδίαση και δημιουργία των παρακάτω:

 

Λογότυπο (Logo)

Λογότυπο είναι ένα γραφικό σήμα ή έμβλημα που χρησιμοποιείται συνήθως από εμπορικές επιχειρήσεις, οργανισμούς, ακόμα και άτομα για την ενίσχυση και την προώθηση της άμεσης δημόσιας αναγνώρισης. Το λογότυπο μπορεί να αποτελείται είτε καθαρά από γραφικά (σχέδια / σύμβολα / εικόνες) ή να είναι βασισμένο μόνο σε (γράμματα – μια μικρή επέμβαση στη γραμματοσειρά έτσι ώστε να αποδοθεί ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της εταιρίας) είτε ακόμη και συνδυασμό των δύο παραπάνω. Το λογότυπο είναι ο πυρήνας κάθε εταιρικής ταυτότητας.

Γιατί χρειαζόμαστε ένα λογότυπο?

Το λογότυπο αποτελεί την καρδιά της Εταιρικής Ταυτότητας, πρέπει να κάνει μια πρώτη και με διάρκεια θετική εντύπωση. Θα πρέπει να είναι μοναδικό ξεχωρίζοντας απο τον ανταγωνισμό. Ο σκοπός του είναι να επικοινωνήσει και να δημιουργήσει μια αναγνωρίσιμη εικόνα στο μυαλό του πιθανού πελάτη και ταυτόχρονα να μεταδώσει στοιχεία για την ταυτότητα της εταιρίας ή του προϊόντος.

Τοποθετήστε τώρα το αναγνωρίσιμο λογότυπο της εταιρίας σας στην ιστοσελίδα σας, στις επιστολές σας, στον τοίχο του γραφείου σας, σε διαφημιστικά φυλλάδια και αυτοκόλλητα και γενικά οπουδήποτε μπορεί πιθανοί πελάτες να σας δουν και να σας εντοπίσουν.

Επαγγελματική κάρτα

Η επαγγελματική-εταιρική κάρτα είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία επικοινωνίας. Την δίνετε σε όλους τους πιθανούς πελάτες ώστε να έχουν τα στοιχεία σας, την βάζετε στις παρουσιάσεις, σε επιστολές και γενικά την χρησιμοποιείτε σε αμέτρητες άλλες περιπτώσεις ώστε να γνωρίσει ο κόσμος εσάς και τη δραστηριότητά σας. Μια επαγγελματική κάρτα περιλαμβάνει συνήθως το όνομα της εταιρίας, την δραστηριότητα της εταιρίας και τα στοιχεία επικοινωνίας όπως διευθύνσεις, αριθμό τηλεφώνου, αριθμό φαξ, e-mail διευθύνσεις, ιστοσελίδα.

Τι κάνει μια επαγγελματική κάρτα αποτελεσματική?

Πρώτον και κύριον, η επαγγελματική κάρτα θα πρέπει να δείχνει με σαφήνεια τα στοιχεία επικοινωνίας, αυτό είναι το νούμερο ένα σε προτεραιότητα. Θα πρέπει να σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσελκύσει και να διατηρήσει το ενδιαφέρον των πελατών σας. Μία σωστά σχεδιασμένη και τυπωμένη επαγγελματική κάρτα εξακολουθεί να κάνει πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας πολύ καιρό μετά από την απομάκρυνση του πελάτη. Η κάρτα είναι ένας εύκολος τρόπος για να διατηρήσετε την παρουσία σας ζωντανή στο μυαλό αυτών που χρειάζονται τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας.

Εταιρική Ταυτότητα

Η εταιρική ταυτότητα είναι η εικόνα της επιχείρησή σας. Μέσα από τα σχήματα, τα χρώματα και την γραμματοσειρά της εταιρικής ταυτότητας φαίνεται το ύφος της εταιρίας, η δραστηριότητά της, οι στόχοι της, η φιλοσοφία της, η κουλτούρα της. Κάθε εταιρική ταυτότητα έχει ένα δυνατό σημείο (είτε αυτό είναι κάποιο σχήμα, είτε κάποιο χρώμα ή συνδυασμός χρωμάτων) το οποίο προσπαθεί να προωθήσει και να καθιερώσει προκειμένου να γίνει εύκολα αναγνωρίσιμο.

Έτσι, η εταιρική σας παρουσία αποκτά μια ολοκληρωμένη μορφή και βοηθάει σημαντικά την επιχείρησή σας να κερδίσει τις εντυπώσεις και να περάσει πιο εύκολα το μήνυμά της.


Η alpe-design αναλαμβάνει να σχεδιάσει ολόκληρη την εταιρική σας ταυτότητα. Αυτό περιλαμβάνει τη σχεδίαση:

Το λογότυπο της επιχείρησης σας είναι το πρώτο στοιχείο που σας φέρνει σε επαφή με τους πελάτες σας, σε οποιοδήποτε μέσο οπτικής επικοινωνίας. Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο μπορεί να χτίσει την πρώτη εντύπωση, καθορίζοντας σε βάθος χρόνου τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται το κοινό την επιχείρηση σας και την φιλοσοφία της.
Η επαγγελματική κάρτα αποτελεί την ταυτότητα κάθε επαγγελματία. Είναι απαραίτητο να είναι σωστά σχεδιασμένη και να δίνει τις πληροφορίες που χρειάζεται, αλλά ταυτόχρονα είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες κάρτες.
Οι φάκελοι είναι η πρώτη εικόνα της επιχείρησης στην αλληλογραφία σας με πελάτες και προμηθευτές. Πέρα από το καλαίσθητο μέρος που πολλές φορές είναι απαίτηση στη σύγχρονη επιχειρηματική επικοινωνία, είναι και σημαντικό να δηλώνεται εξαρχής ποια είναι τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρίας.
Το επιστολόχαρτο είναι το έντυπο που χρησιμοποιείται σε κάθε σημαντική επαγγελματική επικοινωνία που έχετε με πελάτες και συνεργάτες σας (παρουσιάσεις, προσφορές, προτάσεις, επιστολές …). Είναι πολλές φορές η πρώτη ευκαιρία που έχετε να παρουσιάσετε την εταιρεία σας σε κάποιον. Είναι λοιπόν σημαντικό το σχέδιο του επιστολόχαρτου να αποδίδει την επιθυμητή εικόνα της εταιρείας. Δεν θα ενημερώσει μόνο για τα στοιχεία επικοινωνίας, αλλά θα δημιουργήσει και μία εικόνα για την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
Τα folder αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των εταιρικών εντύπων που χρειάζονται ιδιαίτερη μελέτη τόσο στο σχεδιαστικό κομμάτι, όπου θα πρέπει να βρίσκονται σε ομοιομορφία με τα υπόλοιπα εταιρικά έντυπα (κάρτες, επιστολόχαρτα, κλπ), όσο και στο λειτουργικό κομμάτι, καθώς υπάρχουν παράμετροι που παίζουν σημαντικό ρόλο όπως το μέγεθός, αν θα έχουν θήκες για κάρτες, ο όγκος των εντύπων που θα μπορεί να περιλάβει κλπ.
Τα διαφημιστικά φυλλάδια είναι ο πιο διαδεδομένος και ταυτόχρονα ο πιο αποδοτικός τρόπος έντυπης προβολής της επιχείρησης σας, ενός προϊόντος, υπηρεσιών κλπ . Το διαφημιστικό φυλλάδιο πρέπει να είναι επεξηγηματικό, ξεκάθαρο και όμορφο.

Αφού μιλήσουμε μαζί σας για την φιλοσοφία της επιχείρησής σας και καταγράψουμε όσο το δυνατόν καλύτερα τις ανάγκες και τους στόχους που έχετε ξεκινάει η σχεδίαση της εταιρικής σας ταυτότητας. Καθ΄όλη τη διάρκεια της σχεδίασης είμαστε σε συνεχή επαφή στοχεύοντας να αποτυπώσουμε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε.

 Διαφημιστικό Φυλλάδιο – Αφίσα (Event Poster)

Φυλλάδιο

Το διαφημιστικό φυλλάδιο μπορεί να είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές μάρκετινγκ. Ένα διαφημιστικό φυλλάδιο πρέπει να τραβήξει την προσοχή του παραλήπτη, να τον ενδιαφέρει το προϊόν ή η υπηρεσία, και τελικά να προκαλέσει κάποια δράση, είτε  αυτό είναι να τηλεφωνήσει για παραπάνω πληροφορίες, ή να επισκεφτεί έναν ιστοχώρο, ή ακόμη να κάνει μια παραγγελία.

Αποτελεί μορφή διαφήμισης που σας δίνει τη δυνατότητα να απευθυνθείτε σε ευρύ κοινό με σκοπό να το ενημερώσετε για την επιχείρηση σας και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Είναι ένα αποτελεσματικό μέσο προώθησης των επιχειρηματικών σας δραστηριοτήτων και προσέλκυσης του κοινού. Τα διαφημιστικά φυλλάδια καταλήγουν στα χέρια των υποψήφιων πελατών είτε μέσω ταχυδρομείου, είτε ως ένθετα εφημερίδων, είτε μέσω της διανομής με το χέρι.

Αφίσα

Εδώ και πολλές δεκαετίες αφίσες έχουν εμφανιστεί σε δημόσιους χώρους σε όλο τον κόσμο. Έχουν σχεδιαστεί για να προσελκύσουν την προσοχή των περαστικών, μεταφέροντας τους πληροφορίες και μηνύματα, το μέγεθος τους και το περιεχόμενο τους ποικίλει ανάλογα με τον σκοπό για τον τον οποίο είναι σχεδιασμένες (μουσικές εκδηλώσεις, κοινωνικές εκδηλώσεις, προβολές ταινιών, κ.α). Συνήθως οι αφίσες περιλαμβάνουν κείμενο και γραφικά στοιχεία, άλλα μπορούν να σχεδιαστούν επίσης είτε εξ΄ολοκλήρου απο γραφικά είτε εξ΄ολοκλήρου απο κείμενο.

Η alpe-design αναλαμβάνει τη σχεδίαση του διαφημιστικού σας φυλλαδίου οποιασδήποτε μορφής (2πτυχο, 3πτυχο, πολυσέλιδο, κατάλογος, κτλ.) ή της αφίσας σας.

Εξώφυλλο βιβλίου (Book cover)

Το εξώφυλλο ενός βιβλίου είναι το πρώτο πράγμα που θα δει ένας υποψήφιος αναγνώστης, αυτό ισχύει είτε αναζητήσει ένα βιβλίο μέσω διαδικτύου η ακόμα και αν το δει τυχαία σε ένα βιβλιοπωλείο. Έτσι λοιπόν όταν κάποιος πάρει ένα βιβλίο στα χέρια του το πρώτο πράγμα που θα κάνει είναι να εξετάσει το μπροστινό εξώφυλλο, αν του αρέσει αυτό που βλέπει θα γυρίσει το βιβλίο να διαβάσει και την πίσω πλευρά, και αν εξακολουθεί να του αρέσει θα ανοίξει το βιβλίο να δει τις πρώτες σελίδες. Αυτή είναι η σειρά με την οποία θα πρέπει να καλύπτεται ο σχεδιασμός ενός βιβλίου. Το μπροστινό εξώφυλλο θα πρέπει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη και να τον κάνει να θέλει να μάθει περισσότερα σχετικά με το βιβλίο.

 

 

Εξώφυλλο DVD (DVD cover)

Το εξώφυλλο ενός dvd-cd είναι πολύ σημαντικό, πρέπει να είναι ελκυστικό και καλά σχεδιασμένο, μεταφέροντας τις σωστές πληροφορίες προς τον χρήστη. Η χρήση τους είναι διαδεδομένη στη προβολή ταινιών, αλλά στην ψηφιακή εποχή την οποία ζούμε πολλές εταιρίες επιλέγουν να προβάλουν το προφίλ τους ή να παρουσιάσουν έναν κατάλογο με τα προϊόντα τους σε ένα dvd-cd με σκοπό την διάθεση του σε πελάτες, άρα είναι σημαντικό το εξώφυλλο να είναι πρωτότυπο και παράλληλα να ενημερώνει τον χρήστη για το περιεχόμενο του dvd.